Sonntag, 4. Mai 2008

Kajsa plockar blommor i Milano

I lördags åkte vi in till Milano för att shoppa. Jag var ute efter en extremt trendig slips men gick bet. Milano är helt enkelt inte tillräckligt mycket mode-stad för mig, jag får åka till London. Heike var inte på jakt efter något särskilt men kom hem med både nya byxor och ny tröja. Kajsa köpte strumpor.
Efter ett par timmar på Milanos gator var det dags att slappa i den mysiga parken "Giardini Pubblici Intro Montanelli". Heike, jag och denna helgens besökare Pär & Linda drack cappuccino och åt Magnum-glass medans Kajsa samlade stenar och plockade blommor.



Jag måste också nämna att jag helt av en slump träffade på Jörgen "Jugge" Persson, en gammal korridor-polare från Lund, mitt på Milanos största och knökfulla inköpsgata. Världen är liten...

2 Kommentare:

  1. Så söt, så fin! En riktig blomsterflicka!

    Kram på er!!

    AntwortenLöschen
  2. Hej,
    jag har säkert någon gammal slips i garderoben som börjar bli extremt trendig...
    Hälsn
    farsan

    AntwortenLöschen