Sonntag, 25. Oktober 2009

Hanggliding

Vi åkte upp för berget i en flygande soptunna...

Det var en riktigt fin dag. Varmt o gött och bra sikt.


Vi betraktar "stupet" och funderar på om det här verkligen var en bra idè.

Här kretsar några andra hangliders över dalen.

Det sista Kajsa sa innan jag gav mig av: "Du måste vara mega-försiktig pappa!"
.
Snart min tur. Inte lika kaxig längre...

Startdags. Det gällde att kuta allt vad man orkade för att få bärkraft i skärmen.

Härligt!

Jag kan enbart rekommendera att prova detta!

8 Kommentare:

  1. Shit, ser ut att vara riktigt härligt!

    AntwortenLöschen
  2. Bra att jag inte visste detta i förväg, då hade jag varit riktigt orolig. Skönt att allt gick bra, det måste vara en härlig känsla att hänga där eller......

    Farmor

    AntwortenLöschen
  3. Du hade väl extra kalsonger med dig? Jag antar att man blir litet lös i magen innan man ska iväg...jag stannar nog kvar på backen och njuter av utsikten i lugn och ro.
    Farfar

    AntwortenLöschen
  4. waohhh, das muss traumhaft sein!!!!
    Und wie hat Kajsa Dich empfangen, als Du wieder bei ihr warst????
    ingrid

    AntwortenLöschen
  5. Nä det kändes rätt säkert faktiskt. Det var starten som kändes lite nervig men det var inte så farligt. Det var mest bara härligt att flyga som en fågel!

    Pär

    AntwortenLöschen
  6. Kajsa hat mich umarmt. Und ich sie :)

    Pär

    AntwortenLöschen
  7. Oj, vet inte om jag skulle ha vågat... men jag kan tänka mig att det var en härlig känsla!!

    AntwortenLöschen