Dienstag, 16. Dezember 2008

Lite av varje

.
Hej Tova, jag har hört talas om att du lärt dig starta datorn för att titta på vår blog helt själv. Duktigt! Vi ses snart, då blir det BUS! Kajsa har förresten valt ut en rolig julklapp till dig.

På tal om ingenting alls; grymt vad jag längtar efter att åka skidor. Tyvärr hinns det nog inte med någon resa innan jul, men som tur är är det mer än 3 meter snö i Cervinia. Så det ska nog finnas lite kvar i januari :)

Här i Italien är man för övrigt ganska avskuren från svensk musik, men jag försöker att hålla mig någorlunda uppdaterad över nätet. För den från Sverige är det gammal skåpmat men för t.ex. tyska läsare (som förstår svenska) har jag några tips på svenska grejer som jag stött på och som kan vara värda att provlyssna:

Kent: http://www.youtube.com/watch?v=AqvGIC5xGN0

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen